Directiesecretaresse - Personal Assistant (24 uur)
Ben jij de administratieve en commerciële duizendpoot die energie krijgt van diversiteit en het regelen van de meest uiteenlopende zaken? Kun jij de orde en structuur bewaken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan ben jij de secretaresse die wij zoeken!
Wij zijn voornamelijk werkzaam in de vastgoedmarkt en zijn altijd op zoek naar gepassioneerde mensen die met ons meegroeien. Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Kom ons team versterken en word secretaresse van onze commercieel directeur!
Jouw werkzaamheden bestaan uit
- Je beheert de agenda van de commercieel directeur en je ondersteunt hem waar nodig
- Je houdt dagelijks de mailbox bij en beantwoord zelfstandig eerstelijns vragen
- Het opmaken en versturen van huur- en koopovereenkomsten, opdrachtbevestigingen e.d.
- Het zelfstandig opstellen van zakelijke (juridische) correspondentie
- Het beantwoorden van de telefoon
Hier herken jij jezelf in
- Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau
- Je hebt meerdere jaren ervaring in vergelijkbare functies op secretarieel gebied
- Je hebt een juridische achtergrond (dit is een pré)
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Je hebt ervaring in het zelfstandig opstellen van zakelijke (juridische) correspondentie en stukken
- Je vindt het een uitdaging om met verschillende dingen tegelijk bezig te zijn zonder de prioriteit uit het oog te verliezen
- Je bent een talent in het bewaken van overzicht en structuur. Je hebt oog voor details en werkt nauwkeuring.
- Je bent discreet en in staat om vertrouwelijke informatie te behandelen
- Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Gouda
- Je bent bij voorkeur minimaal voor 4 ochtenden in de week beschikbaar (tijdens schooluren werken heeft zelfs de voorkeur)
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een zelfstandige en afwisselende functie waarin er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei (opleidingsmogelijkheden of coaching)
- Flexibele werktijden
- Leuke collega’s, een prettige informele werksfeer met een ontspanningsruimte en wekelijkse donderdag- of vrijdagmiddagborrel
- Dagelijks gezamenlijke lunch
- Een marktconform salaris passend bij jouw kwaliteiten en werkervaring
- Vakantiegeld
- 27 vakantiedagen op fulltime basis
- Eventuele reiskostenvergoeding
- Een uitstekende pensioenregeling zonder eigen bijdrage
- Fietsregeling (we stimuleren elkaar om gezond(er) te leven en voldoende te bewegen)
- Een lidmaatschap van ons vitaliteitsprogramma
Wie zijn we?
De Bij Groep is een familiebedrijf en bestaat uit diverse bedrijfsonderdelen. Bij Abram Bedrijfsmakelaardij, Bij Abram Vastgoedbeheer, Bij Viavesta Woningmakelaardij en Bij Corina Woningmakelaardij. Daarnaast is er de ambitie om geografisch uit te breiden met de bestaande dienstverlening en gerelateerde nieuwe dienstverleningen.
Wij zijn een frisse en jonge organisatie die samen verder wil groeien. Daarnaast draait het bij ons om duurzaamheid, met een sterke focus op mensen, het milieu en onze samenleving.
We streven er voortdurend naar om onze klanten een thuis te bieden en het vastgoed en het gebruik van vastgoed te verbeteren, zowel voor onszelf als voor anderen. Samen leren we, bouwen we aan een mooiere wereld en delen we onze inzichten en ontwikkelmogelijkheden.
Iets voor jou?
Ben jij enthousiast geworden en heb je zin om bij ons aan de slag te gaan? Dan kijken wij uit naar jouw sollicitatie! Mail je CV en motivatiebrief, waarin jij aangeeft waarom je voor de rol van secretaresse kiest, naar kees@bijabram.nl en/of bel naar 0182 – 692 000.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.